۱۳۹۳ تیر ۲۶, پنجشنبه

لیگ جهانی والیبال صحنه هایی که سانسور شد،كارزار دفاع از پرچم ملی ایران و حق زنان ايرانى براى ورود به استاديوم هاى ورزشى

تعدادی از سانسورهای دیشب بازی والیبال ایران _ روسیه
 آنچه که دنیا دید...و انچه که مردم ایران از دیدن آن محروم شدند!
 دیدار های ایران در لیگ جهانی والیبال كارزار دفاع از پرچم ملی ایران و دفاع  از حق زنان ايرانى براى ورود به استاديوم هاى ورزشى شده است

 https://lh3.googleusercontent.com/-iAMM_fCwLHg/U8geCARSa3I/AAAAAAAABkQ/olkfyYvjoD4/s800/77777774_n.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-f_W5rSJoYs8/U8gfnEZxtuI/AAAAAAAABk4/69iMLKj1el0/s800/v32.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-ndeIVJVjGpE/U8gW4-HAECI/AAAAAAAABhw/QNWpWP2WTAQ/s571/1.png
 https://lh5.googleusercontent.com/-bZ_ASVNpBSM/U8gfXw6lTMI/AAAAAAAABks/nV6l0pTMEdw/s526/0094_n.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-819Sug1DKIA/U8gXjonw__I/AAAAAAAABiU/QFVPxW6oewI/s720/1.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-9IHTULQcBlE/U8gXSYY0uWI/AAAAAAAABiI/1xwS3kwDISs/s462/3.png



https://lh3.googleusercontent.com/---pkzT65d0g/U8gX26tbkkI/AAAAAAAABiw/6wBCalS2A-o/s720/3.jpg
 https://lh5.googleusercontent.com/-0DsjSZcbxHI/U8gXGkPOEBI/AAAAAAAABh8/5D6HRz3uK9E/s536/2.png


https://lh4.googleusercontent.com/-iVDx8hvzYhw/U8gX9t9x48I/AAAAAAAABi8/QclXxDnJyLo/s720/4..jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-TTVq6-gmslg/U8gXye1s0PI/AAAAAAAABik/dDmFThYW0rs/s576/2.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-JFt2ZM0QU8s/U8gYSg1dofI/AAAAAAAABjI/C82yCdE075I/s576/5.jpg 

تصاویر اختصاصی Exclusive pictures irandoostan

۱۸ نظر:

  1. گویند در زمان کورش بزرگ سه دشمن ایران زمین اینها بودند: سکاها و بابلی ها که جنگ با آنها اجتناب پذیر بود. ولی پس از مشاوره با مشاوران و حتی علی رغم میل آنها، با یکی از این دو دشمن پیمان صلح بست تا امنیت مرز ها را در هنگام جنگ با دومی حفظ کند، و تنها پس از پیروزی بر دشمن اول بود که با دشمن دیگر در افتاد. حالا، شما هم اول تکلیف خود را روشن کنید به چه نبردی می روید تا بتوانید به جایی برسید. این نبرد برای حقوق زنان بود، یا برای پرچم شیر و خورشید، یا برای مجاهدین خلق؟خوب بابا، با پرچم شیر و خورشید اگه هزار تا مرد سیبیلو هم برن ورزشگاه جمهوری اسلامی سانسور می کنه که.

    پاسخحذف
  2. اگر طرفدار رژیم جنایتکار نیستی پس ساکت باش مجاهد سلطنت طلب و... هم مانند من و شما ایرانی اند و در یک ایران دموکراتبک حق دارند درود به شرف این آدم ها...

    پاسخحذف
  3. ۱. مرسی. پس تنها طرفداران رژیم حق صحبت کردن و نظر دادن دارند و بقیه باید خفه بشوند.

    ۲. من هم ایرانی هستم و حق دارم راجع به سنگهای بزرگ شما که سی و اندی سال است هی نمی زنید و وضع ما بدتر می شود اظهار نظر کنم.

    ۳. من گفتم اگر توانستید در یک زمینه، فقط در یک زمینه، مثلا رفتن زنان به ورزشگاه برای دیدن والیبال، یا هر چیز دیگر به انتخاب خودتان، رژیم را شکست بدهید، تنها در آنوقت می توان گفت که برای پایین کشیدن آن برنامه و امیدی دارید. در چه زمینه ای پیروز بوده اید به جز فرار از ایران و گنده گویی اینترنتی که الم و بلم؟‌ اینها چه تاثیری در ایران گذاشت؟‌ رژیم که سانسورش را کرد و زنها را از ورزشگاه بیرون انداخت و هر روز مردم را بدبخت تر کرد.

    ۴. و معلوم است از "ساکت باش"ت که وضع ما با با شرافتهایی مثل شما بهتر نخواهد شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از همان جمله "خفه شو" معلومه طرز فکرت چیطوریه .
      پس فعلا تو خفه شو که بلد نیستی چطور حرف بزنی

      حذف
  4. باید روی اهداف مشترک که همان آزادی و دموکراسی است تا کید کنیم

    پاسخحذف
  5. اگه‌در‌جام‌جهانی‌هم‌کسی‌این‌پرچم‌شیروخورشید‌رو‌دردسترس‌مردم‌قرار‌میداد‌عکسهای‌بجامونده‌از‌ایرانیها‌بسیار‌زیباتر‌میشد
    فرصتی‌که‌ازدست‌رفت‌تاچهارسال‌دیگه

    پاسخحذف
  6. باید روی شعار حقیقی جمهوری اسلامی نه اسلام نه شیعه است تمرکز کنیم.بندگی فقیه جمهوری اسلامی کفر و شرک است.اطاعت خاص خداست. خامنه ای و پیروان کاسبش باید شهادتین بگویند تا معلوم شود مسلمانند.پس از آن به نص صریح (وشاورهم فی الامر) به آرای همه افراد جامعه مراجعه شود که همان
    مفهوم دمکراسی و رفراندم را همراه دارد. ما به یک شخصیت مخلص کاریزما پاک و از جان گذشته نیازداریم .ضمن آنکه آمریکا و انگلیس چیزی مثل القاعده و داعش را برای مسلمین تدارک دیده اند و بعید است نسبت به ایران استثنا قائل شوند.نمی توانیم به آنها اعتماد کنیم.بر فرض کنار گذاشتن ج.ا هم ساده لوحانه است مصوبات سازمان ملل را در باره آزادی به شکل وارداتی در جامعه اجرا کنیم. یعنی دین اسلام و اخلاق ابراهیمی و پیروی روشنایی در ذهن وماورای آن را که از سنت نیاکانمان در پیروی از دیانت حضرت زرتشت داریم باید به عنوان واقعیت محتوم در نظرمان باشد والا هر فرصت طلبی به بهانه وااخلاقا وااسلاما حتی دهه های بعد ممکن است عوام جامعه را به بردگی ذهنی بگیرد و بر خواص حکومت کند.تساوی فرهنگی همه اقوام ایرانی و پاسداشت زبان حتی روستاهای ایران سزاوار است مد نظرمان باشد تا موافقت جمعی به لطف خدا حاصل شود.آماده نظرات انتقادی بینندگان محترم و حتی ناسزاهای ایشان هستم .

    پاسخحذف
  7. اولا: مسئولان برگزاری مسابقات نباید اجازه ورود این پرچم های تاریخ مصرف گذشته رو به استادیوم میدادند. ثانیا: مشکل ورود زنان به استادیوم ورزش هایی مثه والیبال اونقدر مسئله خاصی نیست که خانم عبادی باز خودشو انداخته وسط. سالهای گذشته زنان خیلی راحت از بازیهای سالنی دیدن میکردند و قطعا در آینده هم با رفع یه سری مشکلات این اتفاق دوباره تکرار خواهد شد. کل جامعه ایران و نه فقط زنان حقوق خیلی مهمتری دارند که در پس این مسائل پیش پا افتاده گم شدند و متاسفانه این حقوق اساسی بازیچه افرادی شده که به دنبال عقده گشایی های خودشون هستند، افرادی مثه شیرین عبادی و سلطنت طلبانی که حقیرانه به دنبال تبلیغ افکار اقلیتی خودشون هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز، "پرچم های تاریخ مصرف گذشته" نظر شخصی شماست. نماد شیر و خورشید در کنار نمادهای دیگری مانند درفش کاویانی می توانند نماد ملی ما باشد و هیچ ارتباطی به سلطنت طلبی و پادشاهی ندارد. مردان و زنان ایران جز بدبخت ترین مردمان دنیا هستند که اتفاقا از همین حق ورود به ورزشگاهها نیز برخوردار نیستند. افکار مریض نیز کم نیستند. از همین شهرداری تهران شروع نید...

      حذف
    2. اگر این پرچم تاریخ گذشته است دین و قوانین قضائی و حکومتی ما که مال 1500 سال پیش اونم نوشته یه مشت عرب بی سواده چیه؟کس شعره؟
      صد البته چون بساط جیره خوری و مفت خوری امثال تو با همین داستان های اراجیف دینی به راه تره پس اونا براتون جدیده

      حذف
    3. اولا کی گفته قوانین براساس نوشته های اعراب بی سواده ؟ بیشتر قوانین فعلی ایران از کشورهایی مثل فرانسه اقتباس شده و اگر منطورتون قوانینی مثل مجازات اسلامیه ، اونم مطابق با قرآن خداست که سخن خداست نه نوشته اعراب.
      درضمن نیست که زمان شاه ، اعلی حضرت و اطرافیانشون زندگی در حد افراد عادی داشتن و دم به دقیقه برا خودشون جشن نمیگرفتن !! الهی بمیرم.

      حذف
  8. زنانی در ایران در آرزوی رفتن به ورزشگاه هستن که با نماد الله در پرچم ایران نه تنها مشکلی ندارن بلکه موافق آن هم هستن وتنها به دنبال احقاق حقشون هستن
    جای تاسف داره که یک عده از آب گل آلود ماهی میگیرن و قصد رسیدن به اهداف دیگرشون رو دارن که این کارشون بدتر بهانه دست مسئولان ایرانی میده تا فردا به توده مردم اعلام کنن که سلطنت طلبها خواهان رفتن زن ها به ورزشگاه ها هستن
    زنان ایران خواهان رفتن به ورزشگاه هستن چه بسا عاشق دین و کشور و نظامشون هم باشن!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اون الله نیستو ی آرم سلطنتی یا زرتشتی هست که رو سکه های پیش از اسلام میتونید ببینید. اون شعارهای کنار پرچم هم الله اکبر نیستو لله کبر هست مومن! چشاتو باز کن که 35 اسله سرکاری!!!

      حذف
  9. یه مشت تعطیل . اینو از کلتون بیرون کنید درسته از آخوند جماعت متنفریم اما این دلیل نمیشه که موافق سلطنت باشیم . سلطنت هم چیزی از دنیای آخوندی کم نداره .
    فقط دمکراسی و حکومت مردمی .
    حالا بدوئید دنبال بت هاتون شماها .

    پاسخحذف
  10. مرگ بر دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی

    پاسخحذف
  11. توی جام جهانی و همین لیگ والیبال دیدیم که مردم پرچم های جمهوری اسلامی رو همراه داشتن
    پرچم وحدت و اتحاد
    اصلاح طلبیم ولی منافق و تجزیه طلب و سلطنت طلب نیستیم که پرچم های نفاق دستمون بگیریم
    توی عکس بالا هم داره نشون داده میشه که عکسهای فله ای آورده شده تا بدن دست مردم و کلا دو سه نفر هم هستن که این عکسها رو دستشون گرفتن

    پاسخحذف
  12. ما هم که هر جا میریم از دست این شیرو خورشیدی ها امان نداریم که. هر جا چهار تا ایرانی جمع میشه یه پرچم شیرو خورشید میارن واستفاده تبلیغاتی میکنن.

    پاسخحذف