۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

دروغ گو دشمن خداست!

داريوش هخامنشي: اهورامزدا دروغ را از سرزمين و مردم من بدور نگه دارد/ کوروش بزرگ : مرد پارسی دروغ نگويد حتی بهنگام مرگ یا در جنگ/ پیامبر اکرم به علي (ع) : ای علی در 3 جا دروغ نيکوست : ميدان جنگ ، وعده به زنان و اصلاح بين مردم .(وسايل الشيعه – جلد12)

نتیجه گیری با خودتون!

۵ نظر:

  1. روي سخن من با فارسي زبان هاست
    خب حالا كه اون كوروش كس كش جاكشتون همچين حرفي زده قاعدتا شمايي كه اون دگوري رو الگوتون قرار داديد و بهش افتخار ميكنيد اگه كوچيكترين دروغي بگيد من كيرم به شرف و ناموس و قاموستون ولو دروغتون خيلي كوچيك باشه من خواهر اون فارسي زباني كه كوروش رو قبول داره گاييدم اگه دروغ بگه قبوله؟

    viva arabian gullf

    پاسخحذف
  2. کامنت بالا تراوشات ذهنی یک پانترک متوهم
    زیر الهام علی اف خوابیدی دچار فاحشگی مغزی شدی! گوسفند کل جهان به کوروش افتخار میکنن تو برو آلت چنگیز رو تو قبرش ساک بزن گوه زیاد نخور رودل میکنی! کیرم دهن چنگیزو تیمورو الهام علی اف درازای وسعت خلیج پارس PERSIAN GULF تو کون هر چی پانترک پان اسلامیت عقده ای!

    پاسخحذف
  3. ابتدا صمیمانه از درج همه کامنتها با شعار آزادی بیان از شما متشکرم
    دوست عزیزم بنده معتقدم که باید حداقل بین خودمان یعنی ایرانیها کمتر از تاریخ مخصوصا از تاریخ هخامنشی و کوروشکبیر و داریوش کبیر واردشیر و ...صحبت کنیم زیرا تمامی این تاریخها را اشخاصی با نیات و اهداف متفاوت نوشته اند.و در زمان رضا شاه تحریفهای بسیار اغراق آمیزی نسبت به تاریخ ایران انجام گردید.مثلا اگر در تاریخ کتابهای درسی یادتان باشد آریاییها را قومی معرفی میکنند که از شمال غربی کشور وارد ایران شده اند در صورتی که کل این ماجر حتی اگر کوچکترین علم تاریخ هم بلد نباشیم آشکار است که این اقوام(فارس زبان) از شرق کشور و همسایگی افغانستان وارد ایران شدند و حتی افغانها از همین اقوام(هم زبان) بودند که کشور افغانستان کنونی را برای اسکان انتخاب کردند.
    به هر حال اینها را بگذارید کنار زیرا همه اقوام بزرگ غیر فارس به این مسائل دیگر حساس شده اند و اگر شما دوست عزیز خواهان ایرانی آباد هستید بدانید که آن بدون مشارکت همه قومهای ایران از ترک و کرد و عرب و ترکمن و بلوچ گرفته تا اقلیتهای کوچک ناممکن است و این حرفها جز کاشتن تخم نفاق ارزش دیگری ندارد .در این مملکت مظلوم هیچ ارزش دیگری نخواهد داشت .

    پاسخحذف
  4. ابتدااز نویسنده وبلاگ پوزش میخوام که نظراتم ربطی به مطلب نداره اقای ناشناس سومی بنده معتقدم با توجه به پاکسازی فرهنگی تاریخ توسط جمهوری اسلامی ایرانیان باید تاریخ و بزرگان خود را بشناسند.وقتی در مورد چیزی اطلاعی ندارید اضهار فضل نفرمایید!در مورد کوچ قوم اریا نتهنا از شمال غربی بلکه از شمال شرقی نیز به کشور وارد شدنددست های وارد شده از شمال شرقی افغانستان پاکستان و تا هند پیشرفتن و دست های وارد شده از شمال غربی از قفقاز اذربایجان کردستان لرستان نواحی مرکزی و تا سواحل خلیج فارس بسیاری از مورخان باستانشناسان بزرگ دنیا ورود اقوام اریایی به ایران رو تایید میکنند عده ای از محققین هم ردش میکنن و میگن این اقوام از تمدن گمشده ای که اکنون زیر ابهای خلیج فارس نابود گشته به ایران کوچ کردند که این هم تایید نشده! هیچ جا سخنی از افغانستان نیومده دو اقوام فارس زبان از شرق وارد نشدند عزیزم زبان فارسی در خراسان بزرگ که افغانستان هم جزئش بود کم کم در همجای ایران فراگیر شد و سپس به شکل فارسی امروز در امد ورود زبان فارسی دری رو با ورود اقوام شما اشتباه گرفتی!/ چی رو بزاریم کنار؟ از بابک ماد اذری نگیم تا بلوچ های حساس نشن از رستم نگیم تا اذری ها حساس نشوند از مازیار مازندرانی نگیم از اریوبرزن بختیاری نگیم از فرهاد کرد نگیم!چون اقوام دیگر به این موضوع حساس شده اند! صحبتت بسیار غیر منطقیه عزیزم تاریخ رو نمیشه کنار گذاشت!تاریخ یک کشور هویت و شناسنامه اون کشوره من هم به عنوان یکی لر بختیاریخواستار شرکت همه ایرانیان در ساختن ایران فردا هستم / کدام تخم نفاق از کی تا حالا گفتن سخنی از کوروش که تندیس هاش در کل جهان ساخته شده و کل جهانیان بهش افتخار میکنن ایجاد تخم نفاقه!نویسنده بلاگ سخنان این سه تن رو در مورد دروغ برسی کرده شما بحث دینی رو کردین قومی!!سه نفر نظر دادن هیچکدوم ربطی به خود مطلب نداره همتون با طناب پوسیده ناشناس اولی رفتین تو چاه! و اما در مورد خود مطلب نظر بدم اسلام کلا بر پایه دروغ بنا شده همون تقیه!

    پاسخحذف
  5. اون ناشناس احمق که نخستین کامنت را گذاشته تصور کرده که اون جملۀ عربی از داریوش هست.
    معلوم نیست کجاشون از اسم و رسم کورش و داریوش می سوزه که اینجوری آتیش می گیرند.

    پاسخحذف