۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

توهین امام!علی به منجمان: ستاره شناس جادوگر کافر و جهنمی است!



اى مردم، از آموختن علم نجوم بپرهيزيد مگر به عنوان ابزارى براى جهت يابى در خشكى يا دريا،زيرا نتيجه آموختن نجوم كهانت و پيشگويى است، و منجم چون كاهن، و كاهن همانند ساحر،و سـاحر همچون كافـر است، و كافـر در جهنّـم است به نـام خـدا حركت كنيـد. کمک های علم نجوم در پیشرفت بشریت را با سخنان این جانی مقایسه و کلاه خود را قاضی کنید پس خیام و ابوریحان وخوارزمی و... همه جادوگر بودن ما نمیدونستیم! حالا خوبه اعلام و آغاز ماه پر از ریا رمضان با ابزار جادوگری!(تلسکوپ)همین ستاره شناسان و منجمان انجام میشه! خیلی بده آدم نمک بخوره نمکدونو بشکنه!
علم نجوم پاسخ به سوالات و چرا های آدمی درباره ی جهان افرینش و ماهیت آن است. استفاده از علم نجوم  وتحقیق در این زمینه چون وجود خدا را با تکیه بر علم زیر سوال میبرد جادوگری نامیده میشود! اما استفاده از علم نجوم برای رویت هلال ماه رمضان و مناسک دینی جادوگری محسوب نمیشه! حال میکنید چه اسلام باحال و زیرکی  داریم!


عَلَى النّاسِ فَقالَ:
به مردم كرد و فرمود:
اَيُّها النّاسُ، اِيّاكُمْ وَ تَعَلُّمَ النُّجُومِ اِلاّ ما يُهْتَدى بِهِ فى بَرٍّ اَوْ بَحْر،
اى مردم، از آموختن علم نجوم بپرهيزيد مگر به عنوان ابزارى براى جهت يابى در خشكى يا دريا،
فَاِنَّها تَدْعُو اِلَى الْكَهانَةِ، وَالْمُنَجِّمُ كَالْكاهِنِ، وَالْكاهِنُ كَالسّاحِرِ،
زيرا نتيجه آموختن نجوم كهانت و پيشگويى است، و منجم چون كاهن، و كاهن همانند ساحر،
وَالسّاحِرُ كَالْكافِرِ، وَ الكافِرُ فِى النّارِ. سيرُوا عَلَى اسْمِ اللّهِ.
و سـاحر همچون كافـر است، و كافـر در جهنّـم است به نـام خـدا حركت كنيـد
خطبه78 نهج البلاغه


تعدادی منجمان جادوگر! در حا انجام فرائض جادوگری دینی برای تحکیم دین اسلام!



۲۰ نظر:

  1. برادر من نجوم در آن زمان چیزی جز رمل و اسطرلاب نبوده است بطوریکه این الات وادوات که در آن اشکالی از ستارگان وآسمانها قرار داشت زمینه کاسبی پیشگویان و رملان شده بود که اینکار الان هم میشود و مطرود است

    پاسخحذف
  2. بازم این مرتیکه کس شعر گفت بابا جمع کن کاسه کوزتو تحریف نکن توله سگ عجب خریه ها خخخخخخخخخخخخخخخخخ تف

    پاسخحذف
  3. اگه میشه ساکت بشید و مقدساتو زیر سوال نبرید...شما همه سخنان مولا علی را در مورد نجوم بخوانید نه قسمتی از ان را

    پاسخحذف
  4. متاسفانه شما بسیار سطحی نگرید این علم در قدیم دکانی بود برای سر کیسه کردن مردم چرا که ابزار الات دقیق علمی وجود نداشت .این نهی در جامعه عقب افتاده انزمان عربستان برای دروی از این دست اشخاص بوده ولی شما متاسفانه بدون تامل درشرایط زمان بیان شدن این حدیث نظرخود را انهم با توهین داده ای وانتظار داری کسی به شما توهین نکند

    پاسخحذف
  5. چرا حتی یک جمله ساده را هم نمیفهمی ?!! امام (ع) از Astrology
    حرف میزند نه از Astronomy
    برو بفهم ای نادان پر مدعا.سخن را روی با صاب دلان است!!

    پاسخحذف
  6. عرب 1400 سال پیش از حرغا سر در نمی اورد
    علی یا غیر علی هم نداره

    پاسخحذف
  7. "برادر من نجوم در آن زمان چیزی جز رمل و اسطرلاب نبوده است "
    خیام و خوارزمی هم حتما رمال بودن؟!!
    "این نهی در جامعه عقب افتاده انزمان عربستان برای دروی از این دست اشخاص بوده ولی شما متاسفانه بدون تامل درشرایط زمان بیان شد"
    اگر برای جامعه عقب افتاده و بی سواد عربستان بوده دیگر لزومی نداره در جامعه پیشرفته امروزی بیان و مجدادا منتشر بشه در کش برای شما که متعصبی سخته اماخودتو جای اون بابایی بزار که یه عمر موی خودشو تو علم و نجوم کیهان شناسی سفید کرده برای پیشرفت بشریت بعد یکی مثل علی بیاد بهش بگه کافر جادوگر!

    "امام (ع) از Astrology
    حرف میزند " علی مگه غیر از گردن زدن اینا رو هم بلد بوده!

    پاسخحذف
  8. اولا جانی خودتی که نه تنهاشعورنداری بلکه بی ادب به معنای واقعی کلمه هم هستی ثانیاتوخودت توهین به اون بزرگی رو نسبت به امام معصوم رواداشته ای بعدش هم انتظارداری که کسی به توی کثافت آشغال حروم لقمه چیزی نگه به قول معروف رطب خورده کی منع رطب کند؟تواگردین نداری که نداری حداقل آزادمردباش من بخاطر این مطلب گمراه کننده ی تو به خودنهج البلاغه مراجعه کردم دیدم ازقضا عین همین مطلب تونهج البلاغه اومده ولی ارجاعش رواشتباهی دادی عزیزاین مطلب مربوط میشه به خطبه ی 79ونه 78واگرجنابعالی به اولین مطلبی که دربالای خطبه اومده مراجه کنی نوشته هنگام حرکت برای نبردباخوارج،درماه صفرسال 38هجری،شخصی باپیشگویی وازراه شناخت ستارگان گفت :اگردراین ساعت حرکت کنیدپیروز نمی شوید وازراه علم ستاره شناسی این محاسبه راکردم آنگاه حضرت درجواب آن شخص این خطبه راایرادفرمودمنظورامام علی(ع) ازایاکم وتعلم النجوم پیشگویی های دروغینی است که درآن زمان رواج داشته وگرنه نفس فراگیری علم ستاره شناسی هیچ ایرادی نداردکه هیچ بلکه ازضروریات علوم ویکی از جذابترین دانش های فضایی برای پی بردن به عظمت آفریدگارهستی است به یادداشته باشیم که بدون مراجعه به تفاسیرمعتبر خودمتن قران نیزگمراه کننده است چه رسدبه نهج البلاغه که ازجانب امام معصوم است البته خداوندهم جنابعالی راوهم حقیررا به راه راست هدایت کناد امیدوارم همچنان که دربالای کامنت وعده داده ای که به احترام آزادی بیان هیچ کامنتی رو حذف نکنی این کامنت روشنگرانه ی حقیرراهم حذف نکنی ولی می دانم که حرف حق تلخ است وگزنده ومطمئنم که این کامنت رو100%حذف می کنی ولی به خاطرخودت هم که شده اینو نوشتم تابدانی که دراین قحطی ایمان که همه ی نامحرمان عمامه به سرمشغول چپاول ثروت ملی وریختن خون جوانان بی گناه هستند،کسانی هم هستندکه ازانحراف ونابودی دین خداحفاظت کنند،موفق باشی.

    پاسخحذف
  9. مشخصا منظور حضرت رمالی و پیشگویی با استفاده از نجوم بوده که همین الانش خیلی از عزیزان "به اصطلاح روشنفکر"به طالع بینی و فال و این جور مسائل معتقدن!
    همین، فقط بلدید یه تیکه از یه حرف رو ببرید یه جا بگید بعد کلی بمباران تبلیغاتی روش انجام بدید ! یه ارزیابی شتاب زده و کاملا نا به جا!!!

    پاسخحذف
  10. علی قاتل 4000 نفر را به اسم خوارج سر میبرد. این کثافت مانند همه کثافتهای اسلام جانی هستند. علی و زبید 700 نفر مردان قبیله بنی قریضه را سر برید. اینها کثیف ترین مردم روزگار هستند که همه مردم باید به اینها لعنت و تف بفرستند به خاطر اعمالی که کرده اند .

    پاسخحذف
  11. محمد که خود را به دروغ به خدا وصل کرد, یک دروغگو بیش نبود و این مزخرفات را برای عربها گفت خود ابیطالت عموی محمد که محمد بچه باز را از 8 سالگی بزرگ کرده بود, تا دم مرگ می گفت که محمد دروغ میگوید .اگر باور ندارید به این آیه ها توجه فرمایید.
    قرآن برای عربها آمده . طبق آیات خود قرآن ، قرآن برای عرب زبانها آمده نه برای ما ایرانی ها و حتی نه برای آنهایی که بزور شمشیر عربی حرف میزنند . مانند آفریقایی ها مصری ها و سوری ها و ..... چند نمونه از این آیات را در زیر مشاهده نمایید.
    سوره ابراهیم ( ١٤ ) آیه ٤ : و ما هیچ رسولی در میان قومی نفرستادیم مگر به زبان آن قوم تا بر آنها ( معارف و احکام الهی را) بیان کند آن گاه خدا هر که خوهد به ضلالت و هر که را خواهد به مقام هدایت میرساند و او خدای مقتدر داناست
    سوره رعد ( ١٣ ) آیه ٧ : و باز به طعنه گویند که چرا خدا بر او آیت و معجره ای نفرستاد تنها وظیفه تو اندرز و ترساندن است و هر قومی را از طرف خدا رهنمائیست
    سوره نحل ( 16 ) آیه 36 : و همانا ما در میان هر امتی پیغمبری فرستادیم تا به خلق ابلاغ کند که خدای یکتا را پرستید و از بتان و فرعون دوری کنید. ..........
    سوره یونس (10 ) آیه 47 : و برای هر امتی رسولی است که هر گاه رسول آنها آمد و حجت تمام شد حکم به عدل شود و بر هیچکس ستم نخواهد شد.
    سوره شعراء آیه های 198 و 199 : و اگر ما این کتاب عربی را بر بعضی مردم عجم نازل میکردیم (198 ) و رسول به زبان تازی بر پارسیان قرائت میکرد آنان ایمان نمی آوردند ( 199 )
    سوره اسراء ( 17 ) آیه 15 : هر کس راه هدایت یافت تنها به نفع و سعادت خود راه یافته هر که به گمراهی شتافت آن هم ره زیان و شقاوت خود شتافته و هیچکس بار عمل دیگری را به دوش نگیرد
    و ما تا رسول نفرستیم هر گز کسی را عذاب نخواهیم کرد ( 15 )

    پاسخحذف
  12. قرآن روشن بیان : در قرآن آیه های زیادی است که میگوید آیات قرآن روشن بیان شده برای فهم همه مردم عادی. نمونه ای از این آیات به قرار زیر است.
    سوره بقره آیه ٢٦٦ : خداوند آیات خود را برای شما روشن بیان کند باشد که در مآل کارها و حقیقت احوال فکر کنید .
    سوره زخرف ( ٤٣ ) آیه ٢ و ٣ :‌قسم به قرآن روشن بیان (٢) که ما قرآن را به لسان فصیح عربی مقرر داشتیم تا شما در فهم آن مگر عقل کار بندید (٣ )
    سوره نور (٢٤ ) آیه ٤٦ :‌ همانا ما آیات و ادلة بسیار روشن فرستادیم و خدا هر که خواهد به راه راست هدایت میکند ( ٤٦ )
    سوره حدید ( ٥٧ ) آیه ٩ : اوست خدائی که بر بنده خود آیات قرآن روشن بیان را نازل کرد و ................................. ( ٩ )
    سوره نور ( ٢٤ ) آیه ١ : این سوره را فرستادیم و ( احکامش را ) فریضة بندگان کردیم و در آن آیات روشن نازل ساختیم باشد که بندگان متذکر آن حقایق شوند ( ١ )

    این چند آیه در جواب آن آخوند هایی است که میخواهند گند کاری های قرآن و اسلام را به نامهای تفسیر ماله کشی کنند . قرآن میگوید احتیاج به تفسیر ندارد .

    پاسخحذف
  13. هموطنان مسلمان, اگر مسلمان هستید و سواد ابتدایی , خواندن و نوشتن دارید لطفن کتاب قرآن ترجمه مهدی الهی قمشه ای را بخوانید چون ممکن است آخوندها به شما دروغ بگوید و شما هیچوقت حقایق اسلام را درک نکنید چنانکه آقای خمینی به ما دروغ گفت . موفق و پیروز باشید.

    پاسخحذف
  14. این کلام مولایم علی ع به هنگام جنگ نهروان بیان شده و زمانی که نهراوانیان اعلام جنگ کردند و حضرتش ع مصمم به جنگ با آنها شد مردی بنام عفیف بن غیاث الکندی به ایشان عرض کرد که اکنون ساعت خوبی برای خروج برای جنگ نیست و مولایم علي ع با استدلال های قرآنی و عقلی به او اعلام کردند که خلاف می گوید و علم نجوم اگر برای غیر راه یابی در دریاها و زمین مورد استفاده قرار گیرد وابزاری برای پیشگویی بشود علم باطلی است، کما اینکه در آن جنگ نیز نهروانیان شکست سختی را متحمل شدند. فارغ از بیان فوق، دوست گرامی شما می توانی هر اعتقادی داشته باشید و مسئولیتش در بارگاه الهی با خودتان است ولی انسان از داشتن ادب ضرر نمی کند، توهين به مقدسات دیگران کار پسندیده ای نيست و هیچ فرد خردمندی چنین نمی کند. از خداوند هدایت را برای همه مسئلت دارم. محسن از برلین

    پاسخحذف
  15. ای که مولای تو علی است . چرا نمیروی در عربستان زندگی کنی ؟ علی یک عربه . ما ایرانی هستیم مولای ما کورش و داریوش و بابک و احمد کسروی است . گور پدر هر چه دروغگوست مانند خمینی و آخوند های کثافت.

    پاسخحذف
  16. وقتی که عایشه, زن سوگولی محمد , از کاروان عقب میماند و شب را با صفوان بن المعطل سپری میکند این موضوع در بین اعراب پخش میشود محمد که عاشق عایشه بود و نمی خواست عایشه را طلاق دهد شروع به فکر و از خداوندی که همواره مواظب پائین تنه پیغمبر خود بود آیه ها نازل میشود.
    سوره نور(24) آیه 4 : و آنان که به زنان با عفت مؤمنه نسبت زنا دهند آنگاه که چهار شاهد (عادل) بر دعور خود نیاورند آنانرا به هشتاد تازیانه کیفر دهید و دیگر هر گز شهادت آنها را نپذیرید که مردمی فاسق و نادرستند (4)
    در این آیه محمد میخواهد که چهار شاهد بیاید و بگوید که بلی ما دیدیم که صفوان روی عایشه خوابیده بود و ما یک ریسمان رد کردیم و در پایین تنه عایشه گیر کرد. آخر کدام خری وقتی میخواهد به زن کسی فرو کند ,میرود و چهار نفر را شاهد می آورد که مردم بیایید و شاهد باشید که من میخواهم به زن محمد حال کنم؟ و اما آیه دیگر
    سوره نور(24) آیه 13 : چرا منافقان بر دعوی خود چهار شاهد اقامه نکردند پس حالی که شاهد نیاوردند البته نزد خدا مردمی دورغ زنند. (13)
    باید آدم مغز خر خورده باشد و این محمد هرامزاده را به پیغمبری قبول کند مگر آخوند باشد و کسب و کارش با پیغمبری محمد گره خورده باشد.

    پاسخحذف
  17. به نام یزدان بخشاینده بخشا
    داداش
    منظور حضرت علی علم نجوم امروزی یا علم نجومی که در مورد سیارات بوده اند نیست
    خود ائمه به نجوم اعتقاد داشتند
    هم به علم نجوم امروزی که ناسا به اون کمک می کنه
    هم به علم هیئت که در زمان گذشته باب بود
    دقت کن ببین که حضرت علی و امامان به کدوم علم اعتراض داشتند و به کدوم علم اعتقاد داشتند

    پاسخحذف
  18. متاسفانه از ابتدای اسلام افرادی بوده‌اند به هر دلیلی بخشی از مطلب را گرفتند و سوءاستفاده کردند مثلاً گفتند نماز واجب نیست چون‌آیه داریم لاتقربوا الصلاه و در ادامه آیه که می‌فرماید و انتم سکاری را انداختند. تو دنیای الان هم این برخورد هست و این چیزی نیست جز عناد

    پاسخحذف
  19. پیشنهاد میکنم که عکس واقهی ای مولا آخوند ها را هم بگذارید تا مردم با این کثافت بیشتر آشتا شوند.درود بر شما

    پاسخحذف
  20. به نظر من اسلام دین خوبیه فقط بعضی از دستوراتش قابل اجرا در جامعه امروزی نیست مثل حرام بودن موسیقی یا حرام بودن تیغ زدن صورت یا از همه مهم تر مسئله حجاب زنان وداشتن چند همسر برای مرد اسلام باید به روز بشه تا همه این اختلاف نظر ها حل بشه.

    پاسخحذف