۱۳۹۳ مرداد ۲۳, پنجشنبه

سه چهره یک مرد...!


#علی پروین... فوتبالیست ،طیب ،قلندر ،لوتی، داش مشتی، عرق خور ،بسیجی ،شیش تیغ ،عاشق نادیا وجمیله اما پیرو ان قلاب و در خط... امام!
https://lh3.googleusercontent.com/-RK0iVsIl91g/U-y2VKImibI/AAAAAAAABnw/iw99ACKUF4Y/s912/6.png
تصویر در سایز بزرگ







این پست نه در جهت کوبیدن علی پروین  بلکه  مثالی ازعمق دورویی دودوزه بازی  در جامعه ایرانه ویروسی که درسلول های تک تک ما ایرانیان نفوذ و در تمام ابعاد زندگی ما نهادینه شده.



پی نوشت:
داستان  اون چیزی که باعث شد این  صفحه را سیاه کنم
 از اینجا شروع میشه که محمد مایلی کهن که خودش سینه چاک عاشق ولایته و از صدق سر دستمال بدستی به نونی هم رسیده! مایلی که بازیکنان را نه بدلیل فنی بلکه بدلیل موی بلند  از ترکیب تیم خط میزند  و جای تفهیم دستورات فنی وتاکتیکی در نیمکت تسبیه میزند و دعا زیر لب زمزمه میکند در مصاحبه با خبر عکسی رو کرد از علی پروین که دوشا دوش  مایلی  و امت ان قلابی درحال شعار بر ضد آن  نور به قبرش بباره  در سال 56! است 

۴ نظر:

  1. با وجود وطن فروشانی مثل همین فرد (که تعدادشان متاسفانه کم هم نیست )ارتجاع سرخ و سیاه دیگر احتیاج به لشگر کشی ندارد. به امید آن روز که بشود مزد خیانتهای این اشخاص را کف دستشان گذاشت.

    پاسخحذف
  2. داداش یه وقتی نظام اون وری بود، مردم اون جوری بودند. حالا نظام این وری شده....
    خود شما که دم می زنید فلانی چی، اگه دوباره نظام برگرده توی کاواره نمی رید؟؟؟ به خدا که میرین.
    اصل این دعوا و مرافه های دنیا، سره اینه که ما همش به همدیگه کار داریم. اگه می گفتیم زندگی فلانی به ما ربطی نداره چقدر دنیای جای بهتری برای زندگی کردن میشد.

    پاسخحذف
  3. والا راست میگی. از قدیم گفتن هرکسی رو توی قبر خودش میزارن. هر ننه قمری هرکاری کرد به اعمال خودش برمیگرده. بعدشم که علی پروین خواهر شوهر و مادر شوهر و برادر شوهر ما نیست که ما مجبور بشیم هرروز ببینیم اش و اذیت مون کنه.

    پاسخحذف
  4. از این فیلم های رقص قبل از انقلاب با کیفیت رنگی ، کسی داره ما هم ببینیم؟

    پاسخحذف