۱۳۹۰ آبان ۱۶, دوشنبه

معجزه در سرزمین وحی خروسی که اسلام آورد!


باز بگید اسلام معجزه نداره همزمان با عید سعید قربان معجزه ای در سرزمین وحی به وقوع پیوست که مو بر تن نوع بشر سیخ کرده و حیرت جهانیان را رقم زده است خبرگزاری های مطرح اسلامی به صورت گسترده در حال انعکاس این خبر هستند! اولین تصاویر اپولود شده در یوتیوب این معجزه را به تصویر کشیده است
سوره: ماکیان-آیه قوقول: آیا نمیبیند ما چگونه از روح خود در این خروس دمیدیم* تا مانند بشر سخن بگوید و آفریننده ی خود را بستاید* همانا این معجزه ای است از سوی الله برای امت گمراه *ای کسانی که ایمان نیاورده اید زودتر ایمان بیاورید!

۱۳۹۰ آبان ۱۳, جمعه

اینجا بهشت مسلمانان است!

دیدن این پست برای مسلمین افراطی و خشک مغز توصیه نمیشود اما برای اندک مسلمینی که هنوز تفکر میکنند شدیدا توصیه میشود! جایی که اشخاصی را که تمام عمر به درگاه الله نیایش کردند و برای الله ادم کشتند و با 4 زن عقدی و کنیزان نامحدود ، شب ها را صبح کردند و هر کدام 30-40 تا بچه از خود به یادگار گذاشتند ، اکنون وارد بهشت الله می شوند و دریدن پرده بکارت دختران نار پستان را بصورت نامحدود و نوشیدن شراب از کارخانه شراب سازی الله و همخوابی با حوریان بهشتی سفید پوست را دوباره و دوباره تجربه می کنند!
سوره صافات آیات 42.43.44.45.46.47.48.49:

ميوه هاي گوناگون پر ارزش، و آنها مورد احترامند. (۴۲)
در باغهاي پرنعمت بهشت. (۴۳)
بر تختها روبروي يكديگر تكيه زده اند. (۴۴)
گرداگرد آنها قدح هاي لبريز از شراب طهور را ميگردانند (۴۵)
شرابي كه سفيد و درخشنده و لذتبخش براي نوشندگان است. (۴۶)
شرابي كه نه در آن مايه فساد عقل است نه موجب مستي ميگردد. (۴۷)
و نزد آنها همسراني است كه جز به شوهران خود عشق نميورزند و چشماني درشت (و زيبا) دارند. (۴۸)
گوئي (از لطافت و سفيدي) همچون تخم مرغهايي هستند كه (در زير بال و پر مرغ) پنهان مانده (و دست انساني هرگز آن را لمس نكرده است) (49)

اینهمه شهوت و میل به امیزش با زنان در نزد الله و مسلمانان هم در این دنیا و هم در آن دنیا به راستی موجب شگفتی است! گویی چنانچه آلت جنسی مسلمانان را از ایشان بگیرید دیگر چیزی برای لذت بردن ندارد !!


برگرفته از فیسبوک نقد قران-تصویر اینترنت